wtorek, 22 listopada 2011

Nowy Gift-O-Meter.

" TYDZIEŃ SZALONYCH ZAKUPÓW

Tydzień najbardziej szalonych zakupów powraca, it to z podwójna siłą! W tym roku załadowaliśmy Gift-O-Meter aż 15 ekskluzywnymi artykułami zarówno do Twojego Apartamentu jak i garderoby. Czarny piatek jest tylko raz do roku, skorzystaj z tej niesamowitej okazji!

To jest proste. Kiedy kupujesz, Gift-O-Meter się napełnia i dostajesz prezenty! Kiedy osiągniesz wymagana sumę, prezenty zostaną zapakowane i dostarczone do Twojego Apartamentu. Do Gift-O-Metra liczą się tylko zakupy ze Starplazy. "


A oto rzeczy jakie dostaniemy :


Skorzystacie ?

Z obserwatorów, którzy napiszą komentarz wylosuję osobę, która dostanie 10 sd/ 100 sm.

18 komentarzy:

Kara pisze...

podobają mi się tylko schody, brązowa torebka, biała bluzka, obrazy i szafka, może skorzystam ; ]

xd_magda_97 pisze...

schody są bardzo fajne ;)

darka.0412 pisze...

Nawet fajne. ; p

darka.0412

Kingusiaaa pisze...

Ja już mama torebkę
3siostry

K-i-n-i-a pisze...

Boże O.o to teraz trzeba wydwać aż 350sd, czyli koło trzech dych żeby mieć głupie schody-.-
K-i-n-i-a

MarlenQ.x3 pisze...

fajna

rihanna7755

Jagoda1985 pisze...

nie skorzystam bo nie jestem SS a te dla nie SS mi się nie podobają

Anonimowy pisze...

podobają mi sie rzeczy za sd , ale nie mam 350 sd =i

tysia7304

MissSuzi17 pisze...

za sd fajniejsze rzeczy, raczej nie skorzystam ;p

Anonimowy pisze...

nic ładnego :D

xxweronikaxx13 pisze...

dużo rzeczy mi się podoba ;dd

MissWeronisia_

Anonimowy pisze...

skorzystam

wikafioletowa

xxweronikaxx13 pisze...

mam już w sd obrazki, a chce zdobyć schody

MissWeronisia_

Anonimowy pisze...

już przez tą okazję sporo sd wydałam :D

bysia2912 pisze...

Już wydałam ponad 30sd i ponad 180sm.

bysia2912

Roster0020 pisze...

mnie bardzo podoba się biała koszula za wydane 150 sd, torebka zaa wydane 200 sm i schody i ta szafka za wydane sd :)

Roster0020 pisze...

ja wydałam 500 sm i 75 sd :)

Serafinek pisze...

Nie podobają mi się rzeczy dla NSS :(
Serafinek