czwartek, 8 grudnia 2011

Wielka Loteria.

Organizuję WIELKĄ LOTERIĘ, w której do wygrania jest:

1x 50 sd
3x 10 sd

1x reklama w całym poście
2x reklama dopisana do posta
4x reklama w linkach pod postem

oraz:



Jeśli będzię ponacd 200 zgłoszeń dojdą nowe ciuszki!
Wymagania:

- musisz być obserwatorem bloga!
- wpisz swój login w komentarzu!

Możesz zgłosić się tylko RAZ !!

Wyniki będą gdy dobijemy do 1111 obserwatorów.

Poszukujemy sponsorów do loterii! Każda osoba, która zasponsoruje minimum 1 ciuszek będź minimum 20 sd. dostanie darmową reklamę w całym poście.


Miło by mi było gdyby wszyscy którzy się zgłosili komentowali inne posty, a nie tylko chcieli wygrać.

Ps. Przy wynikach będę sprawdzać każdego czy jest obserwatorem ;)


25 komentarzy:

Roster0020 pisze...

zgłaszam się ! :D

Roster0020

podoba mi sie nr 5 <3 (jak coś :D )

Anna pisze...

zg się
mam już nr 6 i 9
MegaNieznajoma

Anonimowy pisze...

Zg się
Mam nr 4

wikafioletowa

Anonimowy pisze...

zgłaszam sie .
nie mam z ubrań 3,5,7,8,9

tysia7304

wikacha pisze...

zg sie

Anonimowy pisze...

zgłaszam się :*
Niunia_60

*mam:ciuchy nr.1,2,4,5,6,9

MissSuzi17 pisze...

zgłaszam się ;p

MissSuzi17

PatkaSzalona pisze...

Zgłaszam się, moja sis (bysia2912) może zasponsorować 25sd, napisz do niej w Kg!

PatkaSzalona

kama2520_Klaudunia2604 pisze...

Zgłaszam się!
Mam ciuchy 4,6

Klaudunia2604

Kinzuki pisze...

Zgłaszam się :)

BelllaXD

Serafinek pisze...

Zgłaszam się
Serafinek

darka.0412 pisze...

zgłaszam się . ; >

darka.0412

Kara pisze...

zg się
mam nr. 2 i 6

Paulga

MarlenQ.x3 pisze...

zg sie

rihanna7755

Kellseay pisze...

zg się
mam 1 i 5
Kelleay

Caroline0216 pisze...

zg
Kara0216

zuzeczek pisze...

zg , wybieram nr. 1

K-i-n-i-a pisze...

Zgłaszam się
K-i-n-i-a

Unknown pisze...

Zg sie :)
Naj bardzie chciałam bym reklame mojego bloga, albo ciuszek :P

kusia109

sereen123Dance pisze...

Zgłaszam się;)

Agasia07

Sonia pisze...

Zgłaszam się :)

miecioxd pisze...

Zgłaszam się ;)
miecioxd

Anonimowy pisze...

zg. ; )
PunkSher1

ADA pisze...

zgłaszam się (:
-Joanna18

Anonimowy pisze...

zglaszam sie
chcialabym 50 sd ;d
evalegi